poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Reklamy..

Reklama, reklama, reklama



Z lewej, z prawej, taka co ucieka jak zjeżdżam na dół, taka inteligentna co pojawia się po chwili i niechcący w nią klikasz i...


..i jeszcze taka podstępna: klikam krzyżyk a to podstęp i to nie jest krzyżyk do wyłączenia reklamy tylko w sumie do włączenia.. pewnie 90% z was nie wie o co mi chodzi z tą podstępną reklamą, ale wszyscy przyznacie,  że to niesamowicie irytujące. I powstrzymam się od określeń które nasuwaj mi się mimowolnie (dlatego czasem lepiej pisać niż mówić) ale Ci, którzy mnie znają dobrze to wiedzą jaka wiązanka by teraz poszła..


Jeszcze trochę to wymyślą takie reklamy co szczypią Cię w dupę żebyś czasem nie przegapił/a reklamy.. I na pewno nie chce wiedzieć jak to zrobią, oby tylko nie wynajęli do tego ludzi. Siedzisz w domu kulturalnie przed komputerkiem (ew. leżysz tak jak już padłeś po ciężkim dniu) i dzwonek do drzwi i odziwo nie jest to świadek Jehowy tylko facet wynajęty do szczypania. W sumie to żadna praca nie hańbi ;p ale do rzeczy:

Inteligenta ja chciałam zainstalować AD Blocker coś tam. Fajny program który blokuje reklamy. Niestety jak to zwykle bywa gdy instaluję coś sama to zazwyczaj psuje się komputer.. Nie wiem czemu. Samo się robi ;))

Może jednak od święta posłucham mojego kochanego chłopaka który powiedział: "Ty lepiej nie rób nic sama"

8 komentarzy:

  1. Teraz ja będę Cie w dupę szczypał ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahha dobre :D ♥ fajnie się czytało.. ah te reklamy (y)

    Zapraszam liczę na rewanż komentarzem i obserwacją :)
    http://hopeoldhope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. znam to...strasznie wku....rzające... >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry post, fajnie, że ktoś poruszył ten temat ;-) najepszy tekst o szczypaniu w dupę ;-D
    nachalne reklamy ą irytujące, jeżeli reklama to tylko zwykła, na uboczu. Gdy wchodzę na stronę gdy nagle reklama rozwija się na cały ekran, albo ucieka i nie moge kliknąć aby jej zamknać to automatycznie wychodzę z tej strony i naprawdę długo jej nie odwiedzam.
    pozdrawiam ;-*
    obserwujemy? daj znać ;-))

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. również obserwuję ;-*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :)
    Poklikałabyś w linki od ubrań z najnowszego posta?
    + obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią się zatrudnię w takiej pracy, o ile będę szczypał jakieś ładne dziewczyny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, jestem w 10 % osób, które zrozumiały o co chodzi z podstępną reklamą :D dobrze napisane!

    OdpowiedzUsuń