poniedziałek, 31 marca 2014

Czas na uśmiech.

Jeszcze jeden jogurt i obiecuję że zwymiotuję.. Kaszki dla dzieci również mi obrzydły. PRAGNĘ KOTLETA albo chociaż zwykłej kanapki.
Jestem szczęśliwą posiadaczką aparatu ortodontycznego. Dziś jak nie trudno się domyślić jestem po wizycie u ortodonty i uwierzcie nie kłamię, od roku tak mnie nie bolały zęby jak dziś..

Myślałam o czymś w stylu "PRZED I PO",  "Łabędziem być" lub program "bez wstydu", ale ani ja nie chce dodawać ani wy nie chcecie oglądać zdjęcia mojego uśmiechu zanim udałam się do gabinetu ortodontycznego :))
Każdy ma coś czego w sobie nie lubi, niestety. U mnie między innymi był to zgryz. Może się wydawać że to zwyczajna wada, że to nic takiego. Ale nic bardziej mylnego zwłaszcza dla takiej osoby jak ja, lubię się śmiać, żartować. Trudno jest wyobrazić to sobie komuś kogo problem nie dotyczy. Myślenie o tym żeby na wszelkie sposoby zakrywać swój uśmiech było nieodłączną częścią mojego dnia.
Dziś, mimo że mam w buzi 'rusztowanie' to wiem, że mogę się uśmiechnąć.
Czas szybko leci, naprawdę. W czasie mojego leczenia ortodonta zdążyła zajść w ciąże, urodzić córeczkę i jeszcze świętować jej roczek!! Za trzy miesiące pozbywam się tego metalu z zębów i jadę na skup złomu ;pp żartuję ;p będę cały dzień uśmiechać się szeroko do lustra z radości, że udało się, że marzenia się spełniają :))




Mój apel do wszystkich!!!  Jeżeli czegoś w sobie nie lubisz to zrób wszystko co możesz żeby czuć się ze sobą dobrze. I broń boże nie chodzi mi o żadnego rodzaju operacje plastyczne Mówię rzeczach naprawdę uciążliwych, a nie o zrobieniu z kobiety plastikowej lalki z toną makijażu. Choć jeśli  któraś chce sobie zrobić cycuszki rozmiar 'F' to macie moje błogosławieństwo ;p


5 komentarzy:

  1. kotlecik <3 mniaaaaam jadłabym

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż :)
    for-every-season.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lepiej miec na jakis czas aparat i sie pomeczyc jak sztuczne zeby na cale zycie to dopiero jest problem jak sie je wyjmnie pomysl babula

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam problem z zębami i jak się śmieje musze zakrywać buzię... Oczywiście byłam u ortodonty ale on powiedział, ze jeżeli chciałabym aparat ( a bardzo chce !) to muszą mi wyrwać 4 stałe zęby :/ No a na to się już nie zgadzam... No i niestety musze poczekać do 16nastki . Dopiero wtedy będą mogli stwierdzic czy założą mi aparat na zęby :c

    http://friendssblogo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń