poniedziałek, 10 marca 2014

Doprawione "po babsku", czyli dlaczego komedia romantyczna

Zagorzała fanka horrorów!


Tradycyjnie. Młoda, bezbronna, śliczna dziewczyna, gdzie? NO W LESIE! W środku nocy. Jest ciemno, zimno i ogólnie no niemiło. Mówię do niej, że ma się nie wygłupiać i niech podrepta do domciu. Tak naprawdę to wrzeszczę: NIE IDŹ TAM. Ale to nieważne.
Ona idzie dalej, no bo przecież ciemny las jest taki fascynujący, wręcz poetycki.

Nie lubię się upierać przy jednym rodzaju filmów no i denerwują mnie stereotypy, że niby jak laseczka to tylko komedia romantyczna. Więc muszę pokazać na siłę że wcale nie.
-"Zobaczymy horror?"- Ja na to -"No pewnie, uwielbiam."- No ale cholera jasna! Jak ta młoda, bezbronna, śliczna dziewczyna widzi ruszające się w środku lasu jakieś pełne, duże worki i stwierdza, że sprawdzi co to jest bo, bo.. no zabijcie mnie ale nie wiem czemu. To chyba nie jest jej obywatelski obowiązek.. W każdym razie gdy widzę tą idiotkę, a mózg przeszywa mi charakterystyczna nasączona grozą melodia to nie da się tego oglądać inaczej:








W sumie to połowy filmu nie widzę..
Chyba jednak zostanę przy komedii romantycznej!!!

17 komentarzy:

  1. Ja tam lubię horrory :)
    Ale od pewnego czasu nie ma już żadnych naprawdę dobrych produkcji, a może to ja się starzeję i już pewne filmy mnie po prostu "nie straszą"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda dziewczyny, coraz trudniej o dobry horror. Choć czasem zdarza mi się odkryć coś dobrego ;)

      Usuń
  2. horrory są śmieszne, dla mnie już chyba nie ma takich serio serio strasznych horrorów :) tak jak pisze Żaneta teraz nie produkują już dobrych filmów z tego gatunku (no jedynie wyjątkiem mogę tu nazwać "Obecność", która jak dla mnie była całkiem klimatyczna i zarazem przerażająca)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest jak się ogląda film z procentami we krwi siostrzyczko :D :*

      Usuń
  3. A ja się boję. Normalnie się boję i nie chcę, żeby ona tam szła, a jak pójdzie (a wiadomo, że owszem), to niech idzie beze mnie. Wiec przełączam. Może jakis western? Tam się zabija tylko złych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. horroru unikam, jak ognia a jeśli już to oglądam go tak: http://www.fakt.pl/m/crop/-658/-500/faktonline/634739799205955948.jpg

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! właśnie takie zdjęcia chciałam sobie zrobić, ale uwierz, wychodziło komicznie!

      Usuń
  5. Typowy horror- rodzina przeprowadza się do nowego domu, jest nastolatek(ka) która widzi dziwne rzeczy i nikt mu nie chce uwierzyć że dom jest nawiedzony, dlatego zdany jest sam na siebie i chce odkryć tajemnicę nawiedzonego domu. Często też ma młodsze rodzeństwo, Dzieciaka, które widzi więcej niż dorośli, rysuje dziwne rzeczy, mówi samo do siebie, ma wyimaginowanego przyjaciela. Wszystko to już było, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przecież wszyscy dobrze wiemy, że każdy film jest do siebie podobny, bo wiadomo, co się sprzedaje. oryginalność napotyka na trudności na rynku.
    oczywiście do każdego filmu dołączenie 'na faktach' sprawia, że jest bardziej atrakcyjny. nawet, jeśli tych 'faktów' jest garstka, czyż nie?
    nic to. lepsze seriale, np. 'The Walking Dead'. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w taki sam sposób oglądam horrory, nic nie widzę, bo cały czas się zasłaniam! Ale twardo nie wyłączę, bo przecież muszę wiedzieć co jest dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się zawsze przy horrorach zasłaniam jak wiem, że będzie coś strasznego hah

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane :D ja akurat lubię horrory, ale nie mam pojęcia, czemu Ci ludzie zawsze robią to, czego nie powinni :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już nie oglądałam horroru, ale zawsze wyglądało to tak, jak pokazałaś. Próbowałaś kiedyś oglądać horror przez arafatkę? xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Idąc z moją lubą do kina zawsze wiem, co będziemy oglądać... I nigdy nie był to inny gatunek, niż komedia romantyczna. ;)

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie!
    http://jezykszyderczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie od Ciebie wróciłam :) świetny blog :)
      u mnie nowy post!

      Usuń
  12. jestes super pisz wiecej bo fajnie sie to czyta

    OdpowiedzUsuń
  13. Horrory są w zasadzie całkiem zabawne ;P

    OdpowiedzUsuń